Sunday, August 26, 2007

Lordag 25.august. BBQ


en student fra Kina, og tyske jenta som bor hos familien min bare denne sommeren.

meg og Camille fra Sveits.


I dag var jeg paa BBQ med YFU, og motte alle de andre utvekslingselevene i omraadet hvor jeg bor. Det var folk fra Thailand, Kina, Tyskland, Sveits, Argentina, Brasil og Finland.
Veldig fint aa snakke med dem og dele nye erfaringer og opplevelser. Alle de andre utenom meg har begynt paa skolen, og sier det er vanskelig, men at amerikanerne er veldig imotekommende og hjelpsomme, saa man faar hjelp med alt man trenger hjelp til.
Det var deilig aa snakke med noen som er i akkurat samme posisjon som meg, som skjonner hvordan du har det. En gutt fra Thailand hadde ennaa ikke faatt noen permanent vertsfamilie, og jeg synes forferdelig synd paa ham. Etter i kveld ble jeg bare enda mer takknemlig for den fantastiske familien jeg har faatt. Jeg er utrolig heldig, for de er saa snille mennesker alle sammen.
Gleder meg til flere moter med de andre YFU studentene, det er morsomt aa hore om tabber og teite ting alle har gjort, for det blir en del av det her nede. hehe..

2 comments:

mamma said...

Kjære jenta mi...så flott familie du har fått og så mye fantastisk du opplever. det er jeg kjempeglad for. Er veldig glad for at du trives med din familie og at du ser du har vært heldig. Lykke til på skolen i dag. Mange klemmer fra mamma som savner deg....men en travel hverdag gjør at jeg klarer å ikke tenke for mye på at du er så langt borte fra meg.

Unknown said...

hei hei lillesøster

ser ut som du har det alle tiders der borte....supert da!!!
hvordan gikk første skoledag???
prøvde ringe deg på lørdag, men la igjen en beskjed på svareren din...eller til familien din da.

vel, idag begynte jeg på skole også..skikkelig digg...det er 39 gutter i klassen med tilsammen 44 eller 47 elver.....virker kjempebra....

ellers var vi en uke i tyrkia..skal maile deg bilder om litt.

vel, er blitt skikkelig syk da..sitter med papir i mesa og feber...skikkelig dritt og bli det da man begynner på skole men men...



savner deg masse go søster....kos deg masse

og husk at jeg tenker masse på deg

klemmer