Sunday, August 26, 2007

22 August




I nabohagen klipper de gresset, og jeg sitter paa terrassen i solsteiken. Det er rundt 30 c i dag, saa ikke like varmt som det har vaart tidligere, men det holder for meg. Flyene gaar i ett sett over meg fra Denver Airport, og paa flyplassen sitter det kanskje noen som skal tilbake til Norge.
Det er utrolig lenge til jeg skal tilbake igjen, og det er rart aa tenke paa! Jeg tror egentlig ikke det har gaatt helt opp for meg enda at jeg skal bo her et helt aar.
Jeg har hatt aatte fantastiske dager her nede, det foles som en evighet, for jeg har opplevd saa mye!
Neste mandag begynner hverdagen. Da er forste skoledag, noe jeg gruer meg og gleder meg til.
Jeg har faatt timeplanen min, og forste semester tror jeg kommer til aa bli kjempe bra! Hver eneste dag skal jeg ha to timer med Media Production, noe jeg gleder meg til! Det er en klasse som er veldig sosial, der vi lager smaa videoer, og jobber med kamera osv.

I gaar var jeg og spilte minigolf med familien, og det er den mest velgjorte minigolf-banen jeg noen gang har sett. Jeg er vant til de kjedelige gronne og rode banene, med lite pynt rundt, men her var det bygd en egen verden med hus, og monstere og vulkaner osv. Det var dodskult!
Naa skal jeg straks paa shopping, gleder meg for alt er saa utrolig mye billigere her!

Alle som leser dette, og tenker paa et aar spm utvekslingstudent til neste aar eller senere, jeg har bare en ting aa si: DRA!!!!
Dette er en sjanse man faar 1 gang i livet, og for meg har det hittil vaart helt fantastisk.
Man savner saa klar familien og vennene hjemme, men det aa faa oppleve saa mye nytt, noe helt annet, det er virkelig verdt det!

1 comment:

ove said...

Kjære datter mi som jeg er så stolt av,

Jeg har akkurat lest igjennom den oppdaterte bloggen din, og du har gjort en fenomenal jobb. Det er jo rent så en får lyst til å reise sjøl, sjøl om en er 50 år snart.

Hilsen din Pappa