Sunday, August 12, 2007


5 August 2007 - Ni dager igjen.

Ja, nå er det bare ni dager igjen, så reiser jeg langt vekk fra Norge. Det er helt sykt å tenke på, at jeg skal dra helt til USA og bo der i et år. Det er derfor jeg har opprettet en blogg, for at alle som vil vite hvordan jeg har det, kan gå inn å lese. Jeg skal prøve å være flink å legge inn masse innlegg, om opplevelser der nede.

Akkurat nå er det bare tusenvis av sommerfugler i magen, jeg gruer meg utrolig til å dra ifra alle her hjemme, men jeg gleder meg også utrolig mye til å komme meg vekk fra Lillehammer og prøve noe helt annet et år. Jeg håper den nye familien min der nede, altså vertsfamilien min, passer bra sammen med meg. Og jeg håper det er lett å skaffe seg venner.

Jeg tror det kommer til å bli et helt fantastisk år, men akkurat nå forbreder jeg meg på en tårevåt avskjed på Gardermoen flyplass, 14 august.

<3

1 comment:

Unknown said...

Hei lillesøsteren min

ja, da har vi snakket for siste gang på ditt norske mobil nummmer for en stund....det var veldig trist..og det trillet ned en tåre eller to på kinnet mitt!!!

Er utrolig stolt av deg,du er en superduper jente..verdens beste lillesøster...og ane maren er verdens beste bittelillesøster!!!


Husk at dette er en opplevelse for livet....og nyt det fullt ut...men husk og pass deg også!!!!
masse rart der ute i verden som vi i lille trygge norge kansje ikke er såå klar over...vær heller litt for forsiktig enn og ta noen sjansjer!!!

Du må blogge masse da!!!!
Husk at om ensomheten og savnet etter hjemlandet skulle krype inn i tankene dine..husk at vi tenker masse på deg og at du altid er med i tankene våres...

Og du, vi ser alle på samme stjernehimmel...


du måå huske og blogge,maile og skrive masse....du må skaffe deg cororna phone card..i en iraner sjappe eller no....koster 5 dolalr og du får ringe megamasse....

husk og maile meg alle adresser og telefon nummer der jeg kan nå deg


nå reiser du snart ida mor.......vær forsiktig.......

masse klemmer fra en stolt og bekymret store søster!!!


ps: kansje du vil gå på outletmall for meg...hehe...si til vertsfamilien din at søsteren din love it!!!

GOD BLESS NORWAY