Sunday, August 26, 2007

Fredag 24 august.


hele familien paa Rockies kamp.










I dag har jeg vaart i Water World Colorado, med vertsbroren min Adam, en tysk jente som er paa besok bare i sommer ( Sophia), og nabojenta og hennes bestevenn. Det var et enormt badeland, med massevis av sklier og andre vannting. Utrolig kult!
De fleste skolelever har begynt paa skolen her naa, saa derfor slapp vi aa staa saarlig mye i ko. Det var deilig! Vi var der i noen timer for vertsmoren min (Sarah) kom og plukket oss opp, og kjorte oss hjem saa vi kunne ordne oss til kveldens Baseball game.
Laget til Colorado: Rockies skulle spille mot Washington Nationals. Jeg hadde aldri vaart paa en baseball kamp for, saa jeg gledet meg. Det var hjemme kamp for Rockies, saa en utrolig bra stemning fyllte stadioen. Vi heiet, klappet og plystret paa Rockies alle sammen, men de gjorde det ikke saarlig bra. I siste runde ledet det andre laget 5-1 og alle trodde Rockies skulle tape. En del folk gikk hjem, for de gadd ikke aa se avsluttningen, og det var synd for dem, for plutselig slo Rockies til med 5 homeruns i siste runde. De vant, med en helt fenomenal avsluttning. Det var super goy aa vaare paa den kampen!
Baseball er en morsom sport, synd vi ikke har noe saarlig av det i Norge!
Vel naa er det sent og jeg er sliten etter aa ha heiet saa mye.
Goooo Rockies.

No comments: