Wednesday, September 12, 2007

Siste uken










Hei, nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og skal prøve å oppdatere dere litt på hva jeg har drevet med i det siste.

Søndag 2 September var en annerledes dag. Da dro vi i bryllup til en gammel venn av Clark. (vertsfaren min). Dette var ikke noe vanlig amerikansk bryllup i det hele tatt. Sermonien forgikk i ett gammelt operahus, og bruden og brudgommen var kledd i klær fra hundre år tilbake, også noen av gjestene var kledd sånn.
Etterpå hadde vi BBQ i huset til de nygifte. Det var midt på fjellet, i en lite, western town. Utrolig kult å være der, for det var akkurat som å være i en cowboy film. Forventet bare å se det komme en cowboy på hest, med pistol og cowboy hatt.
Trodde ikke at det fortsatt fantes sånne små steder i USA, trodde det bare var på film, men det tok jeg nok feil.
Det var en utrolig morsom opplevelse med et så orginalt bryllup.
Når vi dro hjem stopper vi høyt oppe på fjellet like ved Keystone skianlegg. Kan si jeg gleder meg til å stå på ski her nede når jeg så skiområdet! Det er så stort, blir herlig å stå på ski her!

No comments: