Wednesday, September 12, 2007

Homecoming



Denne uken er Homecoming week. Hver dag har man et tema og mange kler seg etter det tema. På mandag var det Sveats day. Alle gikk i joggebukser og hettegensere. Tirsdag gikk alle med store perlekjeder i alle farger, i dag var det Mis-Match day, så man prøvde så godt man kunne å matche minst mulig på klærne. I morgen er det tropical day.
Det er morsomt at skolen gjør så mye ut av ting, og på fredag er det en stor fotball kamp, som de fleste går på.
Vi har ingen ting som dette i Norge, og det er synd, for det er utrolig morsomt, og gjør ikke skolen så grå og kjedelig som den vanligvis er.
På lørdag er den store happeningen for uken, nemlig Homecoming Dance. Det er ikke like formelt som Prom, det er det største ballet her nede, men Homecoming er en morsom happening som de fleste går på.
I forrige uke var jeg med en venninne av meg til et kjøpesenter i nærheten for å kjøpe kjole til Homecoming Dance, for jeg skal så klart gå. Og jeg endte opp med en rosa kjole og gullsko som jeg liker veldig godt.
Jeg er så spent på hvordan Homecoming Dansen vil bli. Har jo sett masse amerikanske filmer der de har ball, så gleder meg utrolig til å endelig få oppleve det selv.

Skal legge inn bilder og blogge mer om hvordan Homecoming dansen var:D

2 comments:

Unknown said...

hei barbie bling!!!

kosli og se at du endelig har fått oppdatert din blogg.....nussemuser kjole da......du må sende bilder fra ballet.....

ser ut som du trives iallefLL..!!!!

her er det blitt høst egentlig...vel har vel egentlig vært det hele året...hehe.....blåser...regner vind etc..men skolen er veldig super duper.....digger den.....

prøvde ringe deg forrige søndag..skal prøve igjen snart...var en av guttene i familien som tok telfn da jeg ringte...

savner deg lillesøster...

håper det går bra på skolen og at du har funnet deg noen down to earth venninder..

ps:dont eat too much cookie dough.......:)

ove said...

Kjære Ida Johanne!

Nå er vi spente på bilder fra Homecomingdansen.

Klem fra pappa