Saturday, September 15, 2007

Homecoming Game<3








I dag var jeg på H0mecoming game: en STOR fotball kamp. Amerikansk fotball da så klart, vanlig fotball er ikke stort her i det hele tatt. De fleste synes det er veldig nerdete, og en jentesport:P
Vel fotballstadioen var helt stappfull, så jeg og vennene jeg gikk med måtte sitte nedenfor tribunene på gresset. Det en fantastisk stemning og tror nesten alle de 2000 elevene fra Legacy High School var der. Utrolig morsomt når det er så mye folk.
Vi har ingen ting sånt i Norge, eller det er i hvertfall ikke mange ganger det arrangeres noe som alle på skolen er med på. Jeg liker at sport og aktiviterer er forbundet med skolen her, for man får et veldig godt miljø på skolen da.
Det var en fantastisk kveld, gøy å se hvordan amerikansk fotball er, selv om jeg ikke skjønte noe av reglene eller noen ting. Det er akkurat som en amerikansk high school film, med cheerleaderne, bandet, maskottene osv.
Etter kampen dro vi på Taco Bell, en fast food kjede, mmm<33 dødsgod mat! Så endte vi kvelden hos noen venner av vennene mine:D
I LOVE AMERICA<3