Sunday, March 23, 2008

SPRING BREAK!!!


Hei alle sammen:D


Ja, da har paaskeferien eller Spring Break som de kaller det her endelig begynt. I helgen har jeg vaert oppe i Wyoming og besoekt en venninne der oppe, og paa tirsdag drar vi til California!!!

I dag er det paaskeaften, og jeg har vaert paa paaskeegg jakt rundt i huset. De har en annerledes tradisjon her, i stedet for aa lete etter ett stort egg, lette jeg etter 37 smaa egg i alle mulige farger, som var stappet med godteri.

Gjett hvem som foeler seg kvalm naa paa slutten av dagen da. Huff, skal ikke spise saa mye godteri igjen paa lenge. Eller kanskje naar jeg kommer hjem, for savner godisen i Norge ass.


Ellers er alt super dupert her, er saa deilig aa endelig ha ferie.

97 dager til jeg skal hjem da. Tiden gaar bare fortere og fortere, saa maa nyte den siste tiden her.

Naa skal jeg gjoere meg klar for Cali, og pakke kofferten.


Ha en fin paaskeferie for dere som nettopp begynte den, og ha en fin uke paa skolen eller jobb for dere som skal tilbake dit:P

oppdaterer naar jeg kommer hjem fra California.

3 comments:

Ingrid Løken Kallelid said...

jeg savner deg kjempemasse bestevenn, såklart vi skal møtes på flyplassen - tre måneder går fort! Du er best <3
hilsen madeleine :p

Unknown said...

ds

Unknown said...

da er jeg hjemme fra gambia..og du er i california regner jeg med??
savner deg søs..glad du likte smykket..var det d du hadde på deg på noen bilder????du er en utrolig pen jente..bare så du vet det...

jeg har kjøpt meg hund da....hehe....skal hente den i sverige mellom 3 og 8 april..gleder meg kjememasse...blir veldig spennede...så da kan vi møte deg på flyplasse kanskje...jeg og Princess som hun skal hete....

og Jarl også da om han har tid...

vel,jeg er dødstøtt..landet inatt på gardermoen i snøstorm...nå er pluttselig vintern kommet til Oslo....hmmm..var mye mere vår før vi dro til Gambia....

vel,kan sende deg noen bilder derifra og sende bilde av Princess..

Nei,ringte deg ikke kvelden/natten før vi skulle reise...rakk ikke..pakket og jobbet til kl 23.....
men ringer deg snart!!

savner deg megamasse

masse koser og klemmer fra storesøstern..og Jarl