Monday, March 3, 2008

Updating, updating,updating.

Winter Park Weekend med YFU.

Jeg og Josh er utslitt etter en dag med gaveaapning. 25 desember.


Hva har man broedre til? Jo, massasje time etter en hard dag paa ski.

Sarah og jeg paa ski i Winter Park. Det var kaldt.
Sofie og jeg paa ski i Winter Park.
Bestemoren min, Judy og jeg.

De er fine og hjerteformede. Jeg baker Valentines smulteringer.
Jeg og Sarah har like pysjamaser, haha, er vi ikke soete.
Ja, i dag foeler jeg meg utrolig opplagt, saa har naa satt meg ned for igjen aa oppdaterer bloggen.


Jeg satt og geeket paa dataen til Sarah, saa fant jeg en del bilder jeg tenkte jeg kunne putte inn her paa min kjaere blogg.

I dag har det vaert en kald dag i Colorado, huff, naar jeg vaaknet opp i dag tidlig laa det nysnoe paa bakken. Ikke akkurat det som faar meg i best humoer, men etter en tur til treningsstudioet senere paa dagen, har humoeret steget til topps.


Legger ved litt forskjellige bilder jeg da.

TRE uker til Spring Break alle sammen. Haha, jeg teller dager naa.

3 comments:

Unknown said...

Ser ut som om at du har fått med deg mye bra i det siste, gleder meg til å se deg igjen til sommeren, og hils til Martin Løberg fra meg!:D

ida johanne said...

hehe, jaa har det! Gleder meg masse til aa se deg ogsaa. Og skal hilse Martin:D Sees om ikke saa lenge:D

mamma said...

Kjære Jaja...så vakker du er, en fantastisk flott prinsessekjole med en enda vakrere prinsesse inni...kjempestolt av deg. De ser veldig hyggelige ut vennene dine også...hils dem så mye :)