Monday, March 10, 2008

Hele familien samlet:D
Bursdagsbarnet.

Mine kjaere to broedre og meg.

Hei alle sammen.
Haaper det gaar bra med dere alle.

Tenkte jeg skulle oppdatere litt igjen, proever aa bli flinkere med det skjoenner dere.

Her i Colorado staar det fortsatt bra til.

Ikke saa mye spennende som har skjedd i det siste i grunn.

Hadde en bra helg, bare slappet av i grunn...

Paa fredag saa jeg verdens kjedeligste film: Semi Pro, ikke anbefalt og betale for aa se ass! Huff...

Ikke min smak i hvert fall. Resten av helgen gikk for det meste i aa ligge i solstolen og steike meg.


I dag er det vertsmoren min Sarah sin bursdag, Hipp Hipp Hurra. Skal la vaere og skrive hvor gammel hun blir, eller kan vel si ung hun blir:)

Naa har jeg fri i to dager fra skolen, pga noen proever freshmen og sophmores maa ta, og det skal nytes:D hehehe...

Digger aa ha skolefri.

Ellers gaar alt bra, skolen er det vanlige. Og jeg koser meg masse her nede. Elsker virkelig vertsfamilien min her, kunne ikke faatt en bedre familie.

Legger ved noen bilder av bursdagen, vi var ute og spiste:)

Ha en super uke alle sammen. Det skal jeg i hvert fall, i morgen skal jeg ligge ute til jeg koker, proever aa jobbe med brunfargen.

Take care.

2 comments:

Ane said...

herregud, så pen du er!! er så stolt over deg Ida min<33 gleder meg sååååååå utrolig mye til å se deg igjen. Nå har pappa bestilt:D vi drar som sagt 16. mai:D

ida johanne said...

iiiiiiiiiiihhhhhh:D klarer ikke aa vente... Skal bli verdens beste dag ass naar jeg ser deg paa flyplassen. 65 dager til i dag.. yeaah:D