Sunday, March 2, 2008

VAIL.!!!!

Hei alle sammen.

Haaper dere alle har det bra hvor naa enn i verden dere er, her i Colorado gaar det i hvert fall helt straalende.
Naa har jeg nettopp kommet hjem fra en helg i fjellene.
Jeg og vertsbroren min og vertsfaren min dro opp til Vail. For dere som ikke vet hva Vail er, saa er det en liten town, der et av USA stoerste, hvis ikke det stoerste ski anlegget ligger.
Vi dro opp der paa fredag kveld, og sto opp tidlig loerdag morgen for aa staa paa ski hele dagen.

Det var helt perfekt vaer den dagen ogsaa. Jeg tror aldri jeg har statt paa ski i saa godt vaer, det var super varmt, ja saa klart klarte jeg og bli solbrent for fjerde gang her.
Hehe, ser ut til at Ida fra kjaere kalde Norge, maa laere seg aa bruke solkrem her nede.

Vail skiannlegg er det beste skianlegget jeg noen gang har vaert i. Det er helt enormt, og loeper for en hver smak.
Hvis man drar til Colorado for aa staa paa ski, saa er det virkelig dit man burde dra!
Jeg har til naa vaert og staatt paa ski i Breckenridge, Keystone, Winter Park og Vail, og Vail er deffinitivt det beste stedet.
Det er bare helt supert, skulle oenske jeg kunne vaert der i en uke!!!

Ellers gaar alt super bra her nede. Bare tre uker til Springbreak, eller det vi kaller Paaskeferie blir det vel. Da blir det California tur, noe jeg gleder meg helt sykt til.

Ha en fin uke alle sammen.
Legger ved noen bilder fra fantastiske Vail!!

No comments: