Wednesday, April 2, 2008

CALIFORNIA



















Hei og hopp:D
En ny oppdatering fra Colorado naa. Naa har jeg nettopp kommet hjem fra Spring Break i California, det var HERLIG!
Vi dro forrige tirsdag, floey inn til San Diego, og hadde noen dager paa stranden og rundt om kring i San Diego by foerst.

Saa dro vi videre til LA, foerste stopp var Newport Beach i the OC. Jeg er sikker paa at mange av dere har sett det stedet paa tv. The OC er jo er utrolig populaert show. OC var ganske saa likt som man faar inntrykk av paa tv. MASSE rike folk. Har aldri sett saa mange fine og dyre biler paa en gang som der. Eller maa nesten ta med Hollywood i den sjangeren ogsaa da.
Etter OC dro vi videre, og brukte en dag i Disneyland! Ihi, det var goey. Saa mange barndomshelter der. Hehe... Foelte kanskje jeg var litt gammel til aa dra dit foer jeg kom inn der, det er virkelig ikke bare for barn, tror det er like morsomt for baade barn og voksne nesten.
Etter Disneyland dro vi til Hollywood. Det var goey, vi kjoerte rundt og saa paa alle de kjente gatene, hvor alle kjendisene bor, Beverly Hills, osv. Saa ingen kjendiser da, haha... Men, men... Etter Hollywood tok vi toget, 12 timers togreise, opp til San Francisco, der vi avsluttet reisen med en dag rundt om kring i SanFrancisco.
Det var en fantastisk tur, California, er utrolig kult, og enormt stort! Man kan bare ikke tenke seg uten aa ha vaert der egentlig.
Tror egentlig jeg likte San Francisco best, selv San Diego og LA var supert.
Naa er det tilbake i den vanlige hverdagen igjen:( skole og lekser. Huff... Jaja, men bare 36 dager igjen med skole da alle sammen. Haha... Teller dager for aa si det saann. Jeg er ferdig paa skolen 28 mai, saa skal ikke klage. Blir lang sommerferie i aar, klarer nesten ikke aa vente.
Jeg har det i hvert fall helt topp, haaper alt er bra der hjemme, og alle andre stedet i verden.
Ha en super uke, og helg.
Til helgen blir det nok en tur opp til Vail, for aa staa paa ski. Gleder meg.
Take care.

Ida:D

3 comments:

Unknown said...

gd

Unknown said...

Hei søstern

velkomme hjem fra cali.....høres ut som du har hatt en super tur....jeg vil til usa til sommern jeg og...
vet du...jeg skal hente Princess på fredag...wiiiii...cant wait..im gonna be a mam.....
ellers er alt superbra..Jarl har bursdag idag...
36 dager igjen på skolen ja,ikke værst....
...gleder meg masse til å se deg igjen...men du..skal nok sove strax jeg..om jeg klarer...gleder meg sååå masse til å hente Princess..skal maile deg bilder da hun er kommet hjem til Norge...

kjempeglad i deg søstern min..stolt av deg...du er en utrolig vakker jente..

klemmer fra storesøstern din

Ane said...

bare 42 dager til jeg ser deg igjen!!! ååå, det blir så gøy<33 LA så herlig ut:D utrolig glad i deg<3