Saturday, April 12, 2008

PROM

Hei alle sammen.
Ja, da har jeg vaert paa Prom. Det er vel aarets stoerste event i forbindelse med skole, saa litt trist at det er over allerede, men. Hadde i hvert fall en super kveld. Jeg og bestevenninnen min brukte hele dagen paa aa ordne oss osv, saa var det aa ta bilder og dra for aa spise middag.
Vi dro og spiste middag paa akvariumet i Denver. Det er en restaurant inni ett utrolig stort akvarium.
Var litt merkelig og sitte der og spise, mens det svoemmer haier, og tunafisk og masse andre fisk rundt deg, men var en morsom opplevelse. Ettet en herlig middag dro vi til selve Prom. Etter en stund var det helt stappet med folk, aner ikke hvor mange som var der jeg. Men kanskje rundt 800 mennesker. Det ble mye dansing, utrolig goey, men varmt. Hooh...
Etter prom var det masse fester over alt, saa vi dro paa det, men orket i grunn ikke vaere saa utrolig lenge, for var sliten etter all dansingen.
Utrolig glad for at jeg har faatt oppleve prom da. Man ser jo det i nesten alle amerikanske High School Movies, saa naa vet jeg faktisk hvordan det er:P
Var ikke saa mye drama som man ser i filmene da, haha, det maa jeg si.
Men var helt supert: D
Ellers gaar alt kjempe fint. Bare ti uker til jeg drar hjem naa...

Haaper dere alle har bra:D
Klemmer

6 comments:

Ane said...

Kjære Ida<3 Du var helt utrolig pen på ballet! Sykt fin kjole også. Er så stolt av deg. Kjempe glad i deg<33

mamma said...

Kjære Jaja...så vakker du er...en nydelig prinsessekjole og en enda nydeligere prinsesse inni...kjempestolt av deg. Ser veldig hyggelige ut vennene dine også, hils dem så mye :)

Foodstories said...

Du er så utrolig pen, og kjolen var kjempefin ja! Savner deg dødsmasse, nå sees vi om ikke lenge da <3 Bestevenn for alltid!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.

Unknown said...

kjære lille søstern min

du er sååå utrolig vakker!!!
Savner deg....ser at du koser deg masse der borte...
fantastisk kjole.
du hadde sendt gave ntil riktig adresse så nå venter jeg og Princess spent...
sitter i sofan med Princess,hun løper en gal frem og tilbake og tygger på ting..ja,rl erdet å ha hund..kjempemorsomt..gled deg til du ser henne!!!

ha en superduper dag da

savner deg masse...Princess og Jarl hilser også

nuss på snuten fra Princess

Lise Lotte... said...

Hei Ida Johanne! Så utrulig fin kjole, ser ut som om du koser deg masse. Barske karer og..hehe.. Kos deg masse viderer og så ses vi vel om ikke alt for lenge!
klemmer..=)