Monday, April 7, 2008

VAIL-og siste skitur i aar. (?)





Hei alle sammen.
Ja, naa er allerede April begynt, og det er under tre mnd til jeg skal hjem. I dag er det faktisk bare 74 dager til avreise, og bare 40 dager til pappa og Ane kommer. Klarer nesten ikke aa vente til det assa. Skal bli saa goey aa vise dem hvordan jeg har levd i ett helt aar nesten.
Naa er det bare fire dager til Prom paa skolen min da. Gleder meg utrolig mye! Jeg kjoepte kjole for en god stund siden. For aa vaere helt aerlig foeler jeg meg litt som en brud i den, men jeg maatte bare proeve den paa, og jeg elsket den og maatte bare kjoepe den da!
Prom er en utrolig big deal her nede, saa gleder meg utrolig til aa oppleve det.
I helgen var jeg oppe og sto paa ski i Vail igjen, sammen med en norsk venn jeg har her nede:)
Det var kjempe goey, Vail er bare virkelig beste stedet og staa paa ski altsaa. Elsker virkelig den plassen. Har nesten litt lyst til aa bo der i noen mnd en senere vinter. Hadde vaert goey.
Vi dro opp alene, og bodde hos noen slektninger av vertsfamilien min der oppe. Paa fredag tok vi bussen opp, og det bussystemet her er noe for seg selv. Utrolig daarlig for det foerste, og menneskene som er med bussen er noen raringer for det meste. Er ikke saerlig vanlig aa ta bussen her nede, saa da sier det seg jo selv hvem som faktisk tar bussen. Hele veien opp ble vi i hvert fall underholdt av en mann fra militaeret som fortalte dumme blondine vitser, og rasistiske vitser. Var ganske saa latterlig, men en morsom erfaring og proeve Public transportation her nede.
Var i hvert fall en super helg, men i dag var det tilbake til skolen igjen.
Naa er jeg saa troett at jeg klarer saa vidt og holde oynene aapne, saa skal legge meg snart.
Haaper det er bra med dere alle. Ha en fantastisk uke!
Ida

2 comments:

Ane said...

du må legge ut bilder av prom-kjolen din:D Savner deg<33

Unknown said...

Snøøø!

Her er det 30 varmegrader:P

Så ut som om at du opg amrtin koste dere, hils han!