Sunday, October 28, 2007

Hei, hei alle sammen:D

Nå er det på tide med en liten oppdatering igjen, så dere kan se hva jeg har drevet med i det siste.

Vært en ganske så kjedelig skoleuke, med masse lekser, bare lunsjen som er lyspunktet i en kjedelig skoledag. Er så koselig og gå ut med alle vennene til lunsj, har det så utrolig morsomt noen ganger da.
På fredag var jeg på kino med venninnen min Jacquelyn, kjærsten hennes Alex, og en venn av meg som heter Peder. Det var koselig, vi så Saw 4. Vet ikke når den kommer til Norge jeg, men sikkert snart, hvis den ikke har kommet allerede?! Ikke vet jeg:P
Jeg var ikke akkurat imponert over filmen, men for dere som liker Saw filmene, liker sikkert denne også. Jeg selv synes de er ganske kjedelige, for de er ikke skremmende i det hele tatt.

Ja, i går var det da Halloween party for utvekslingsstudentene som bor i nærheten av meg. Det var utrolig morsomt, alle kom i kostymer, og vi så forferdelige ut de fleste av oss.
Vertsforeldrene mine hadde kledd seg ut i viking kostyme, så du var et viking par. Så utrolig morsomt ut. Jeg var en gravid nonne, og en venn av meg var munk:P Haha...
Var masse andre morsomme kostymer også, skal legge ved masse bilder.
Er alltid koselig når alle utvekslingsstudentene samles, for vi har så mye og prate om. Har så mange forskjellige opplevelser og dele med hverandre, vi er jo i samme situasjon alle sammen, så er morsomt å høre hvordan andre opplever det.
Var i hvert fall et kjempe morsomt Halloween party, jeg koste meg:P Masse god mat også, mm:D
Haha, maten nevnes ofte her i bloggen min. Fordi jeg er et matmonster:P haha..

I dag skal jeg med en del amerikanske venner til noe de kalles Haunted Field of Screams.. Er egentlig ikke helt sikker på hva det er, men noe skremmende i hvert fall, så det blir morsomt:P

okei, ellers er alt supert her fortsatt. Jeg gleder meg så sykt til jul nå, gleder meg som et lite barn igjen. Blir spennende:D

Jaja, håper alle der hjemme har det bra:D
Ikke frys i hjel;P hehe...
Kos dere masse.

Savner dere!
Mange klemmer fra meg:D

No comments: