Sunday, October 14, 2007




Hei alle sammen.
Nå er det to måneder siden jeg dro fra lille Norge, og det har vært to utrolig fine måneder i USA.
Hver eneste dag har jeg opplevd noe nytt og spennende, hver eneste dag er et minne for livet.

Denne helgen er det lang helg, så jeg har fri i morgen også! Det er deilig, og jeg skal bruke den dagen til å sove:D hehe, føler jeg aldri får nok søvn uansett hvor mye jeg sover men..

Dagene her nå går for det meste i skole, lekser, spise og være med venner. Begynner og få noen ordentlig gode venner nå, og det er deilig at det begynner å bli mer stabilt. Er alltid utrolig gøy å bli kjent med nye folk, og få nye venner, men man trenger også noen nære venner som man vet man kan stole på.

Jeg må fortelle at i går spiste jeg Sushi for første gang da. Hehe, var skikkelig spent på hvordan det kom til å være, for rå fisk høres ikke akkurat deilig ut. Men det var forbausende godt! Absolutt og anbefale for alle som ikke har smakt det. Jeg kommer i hvert fall til å spise mer av Sushi i fremtiden. Haha, ja det var dagens mat tips.

For et par uker siden tok jeg Senior pictures, som jeg skal ha blant annet i Yearbooken. Senior pictures er veldig stort her nede, alle tar senior pictures. Når jeg hadde min shoot, tok vi 700 bilder alt i alt. Og jeg legger ved noen her, så dere kan se hvordan noen av dem ble.
Jeg er veldig fornøyd, var utrolig gøy og være modell for en dag. Hehe...
Jeg vet det ser rart ut at på alle bildene står det Proof, men det er bare fordi fotografen ikke vil at noen skal kopiere bildene og printe dem ut, utenom henne. Og det skjønner jeg jo.

Vel har ikke så mye mer og skrive jeg nå.
Skal skrive så fort noe spennende skjer her.
Ha det fint så lenge alle sammen.

Klemmer fra meg.

3 comments:

Ane said...

bildene var utrolig fine søs<33:D

ove said...

Kjære Ida,

Ja, superflotte bilder og kjempeartig video. Du er en god modell og Josh er den fødte bootlegger (piratkopier av plateinnspillinger blir kalt bootlegs).

I går, eller i dag, fløy sneglebrevet mitt avsted over Atlanter'n. Får håpe det ikke går vinter og vår før det når fram.

Glad i deg og stolt av deg.

Pappa

Foodstories said...

Du er så utrolig pen <3