Sunday, October 21, 2007

Første snøen:D



Ja, i går var det som sagt 25-30 varmegrader, og kjempe varmt. Mens i dag har det første snøen kommet.
Ihh, jeg er faktisk veldig glad, noe som ellers aldri hender. Jeg pleier å hate at snøen kommer, men det har vel noe med at jeg savner Norge da, så da er det koselig med snø. Føler meg mer hjemme:D
Været i Colorado passer meg helt perfekt i grunn, de sier det at det kan skifte på to sekunder. Det er sant også. I det ene øyeblikket kan det være strålende sol og varmt, mens i det andre kan det bli kaldt og snø:P hehe.. snøen ligger ikke lenge på bakken her da, toppen to dager så jeg er veldig glad for det også.
Måtte ut og ta noen bilder da, huske på første snødagen:D

Fortsatt går alt helt supert her nede. Savner jo Norge og alle der hjemme, men kunne ikke tenkt meg å gå 2 klasse hjemme! Er bare helt topp å få nyte et helt år et annet sted:D

Snø, snø,snø<33
Trodde aldri jeg skulle bli glad for å se snø, men man skal aldri si aldri!

4 comments:

Unknown said...

Uff, været skifter fort her og, i går var det over tretti varmegrader, i dag er det 10 og blåser, dritkaldt

ida johanne said...

liker faktisk det jeg:P
er deilig at det ikke er dødskaldt så lenge liksom, men er greit at det ikke er varmt hver eneste dag også:p

ove said...

Kjære Ida Johanne,

Det var fint å høre om åssen du reagerte på snøen. Akkurat samme reaksjonen hadde jeg - i Iowa - snø er en viktig del av den norske identiteten, vet du, samme hvor mye vi tror vi hater den. Jeg glømmer ikke da jeg fikk sendt skiene over Atlanter'n og Phil (my American Dad) and I went skiing on the river. Beautiful feeling...

Take care, my beloved daughter.

Dad

Unknown said...

God morgen søs!!

håper du har det bra..men det høres jo sånn ut!!!

savner deg vet du!!!

her er det fortsatt ikke snø!!!hihhaaa...har vært en fin høst..lite regn...og ikke snø..

i forrigårs solgte jeg bilen min...så nå har jeg ikke bil..trenger ikke det da jeg bor midt i oslo...ikke når jeg er student iallefall...


ha en superduper dag da....jeg skal trene nå...


savner deg

klemmer