Wednesday, November 21, 2007


Coolio!!!
Underholdning på kampen, en dansegruppe som kalte seg selv Hipsters. Kan vel se hvorfor. De var flinke da!

Cheerleadere på Nuggets game. Se hvor høyt opp hun er!
ja, noen drar på med stil i hvert fall^^ Rosa boots, skjorte og belte er alltid HOT! haha



Line Dance:D Haha
Fabi og meg på Grizzly Rose

Hei alle sammen:D
Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og kanskje jeg skal oppdatere dere litt på hva som skjer.
For et par helger siden dro jeg, en venninne av meg og flere andre utvekslingsstudenter til en country bar/danseklubb. Haha, jeg hadde ingen forventninger om å ha det gøy der i det hele tatt, for jeg hater country musikk og jeg hater linedance. Vi kom dit og det var fullt av folk, og nesten alle danset. Det var et stort dansegulv, og alle fulgte etter hverandre, så alle danset samme linedance. Så faktisk utrolig morsomt ut, så jeg prøvde meg selv. Og ja, det var gøy! Johoo.. Danset i flere timer, og selv om linedance ikke er helt min stil, var det super gøy bare for en kveld.
Sov godt den kvelden, for når jeg kom hjem var jeg sliten etter all dansingen.
Var morsomt å være der og bare se på alle folkene der, utrolig hvor harry noen er ass. De fleste hadde virkelig gått inn for country stilen også, med boots, cowboy hatt, og store beltespenner.
Jaa, jeg lo godt av noen folk. Men ja, hver sin smak. Noen liker det sånn!

Den samme helgen var jeg, Fabian (fra Tyskland), Teemu(fra Finland) og vertsfaren min på basketball kamp. Det var laget til Denver: Denver Nuggets som spilte, og det var morsomt å være der. Jeg liker basketball, men må ærlig innrømme at det jeg fulgte mest med på var cheerleaderne! Utrolig hva slags stunt de kan gjøre ass. Har aldri sett noen fly så høyt som noen av de cheerleaderne! Var gøy å se på.
Så var det i tillegg til cheerleaderne en annen underholdning den kvelden. Nemlig rapperen Coolio var der. Vet ikke om dere har hørt om han, men han hadde en ganske så stor hit for noen år tilbake. Var kult å se han opptre!

Ellers har det ikke skjedd mye spennende her. Skole som vanlig, og venner.
I dag har jeg Thanksgiving break, noe som er helt herlig! I dag skal jeg spise thanksgiving dinner med familien til vertsmoren min, og i morgen drar vi til Las Vegas.
Gleder meg super masse!

Jeg skal blogge mer og legge inn bilder fra Las Vegas.
Så får dere alle ha en super Thanksgiving så lenge. <33

2 comments:

Ane said...

Haha, ser ikke for meg deg på country barx) men var sikkert kjempe gøy:D husker jo på "kongrøys" når du va skikkelig inn i den linedancen! hehe.. så skikkelig gøy ut på basketbellkamp! det har jeg sykt lyst til å dra på en gang:D kjempe bra at du koser deg i USA<3
Super glad i deg søs<333

Unknown said...

Hei Ida Johanne.
Snakka akkrat med mamman din på telefonen.
Ho lærte meg å gå inn på bloggen din.
Det ser ut som du koser deg, og har det bra i USA.
Fortsett med det.
Ønsker deg alt godt.
Klem frå "tante" Grete (Ikornnes.)